Uutiset

Sihteerien matkassa Seinäjoella 20.-21.9.2019

24.09.

Saimme vieraaksemme iloisen ja innokkaan joukon sihteerejä Oulusta ja Kokkolasta viime viikonloppuna.

Reissu sihteereillä alkoi Oulusta klo  14:34  ja Kokkolasta klo 16.42 VR:n kyydissä kohti Seinäjokea, jossa juna oli perillä klo 17:49 aikaan, aivan ajallaan!  Säävarauksen ja tiiviin aikataulun vuoksi nappasimme vieraamme heti asemalta Härmän Liikenteen bussin kyytiin ja suuntasimme kohti majoituskohdetta, Original Sokos Hotel Vaakunaa, jossa oli luvassa lyhyt kaunistautumishetki ennen iltakierrosta. Vieraamme taitavat olla sen verran tottuneita aikatauluttamaan tilaisuuksia työnsä puolesta, että he toimivat kuin unelma ja olivat aina ajallaan. Niimpä ihan aikataulussa pääsimme kohti Framia, jossa nautimme tervetulomaljat ja pientä purtavaa sekä tutustuimme kokoustiloihin. Erityisesti tilojen raikkaat värit saivat vierailtamme kiitosta.

Framilta matka jatkui kohti illallispaikkaamme Kyrö Distilleryä, jossa pääsimme nauttimaan Juurella-ravintolan maittavasta ruoasta. Tislaamokierrokselta suuntasimme vielä ohjatulle tastingille ja pääsimme maistamaan maailman parhaaksi valittua giniä sekä viskiä oikeaoppisesti.  Kyröstä päästiin lähtemään takaisin Seinäjoelle puolen yön tietämillä ja ei muuta kuin nauttimaan Vaakunan pehmeistä sängyistä. Aamulla olikin luvassa aikainen herätys.

Lauantaina bussi starttasi Seinäjoki-kierrokselle jo klo 8:45. Ensimmäisenä kohteenamme oli Seinäjoki Areena, joka oli monelle jo ennestään tuttu Tangomarkkinoiden konserteista, joita on tv:stä tullut seurattua. Areenalla pääsimme tutustumaan myös v. 2017 rakennettuun B-halliin ja kuulimme juuri valmistuneista sekä tulossa olevista remonteista. Aamun piristykseksi meille oli Fazer laittanut tarjolle appelsiini-porkkana piristeshotit!

Ei muuta kuin takaisin bussiin ja lyhyt siirtymä kohti OmaSp Stadionia, joka on valittu äänestyksissä myös Suomen kauneimmaksi jalkapallostadioniksi. Tästä saimme myös vieraamme vakuutettua ja erityisesti ulkoilmakokous lämmitetyillä penkeillä istuen taisi useampaa kiinnostaa....

Stadionilta otimme suunnaksi Hotel Sorsanpesän, joka olikin osalle jo tuttu paikka. Sorsanpesältä löytyy paljon erilaisia ja eri kokoisia kokoustiloja, tällä kertaa taisi tyylikäs ja arvokkaan tuntuinen Winston-kabinetti viedä useammankin sydämen samoin kuin kokoustilojen ikkunoista näkyvä joenranta maisema. Luonto on todellakin lähellä!

Tiivis ja informatiivinen päivä olikin mukava päättää aivan rautatieaseman vieressä sijaitsevan Hotelli-Ravintola Alman lähiruokalounaalle. Lounaan aikana kuulimme myös talon historiasta ja tammikuussa 2020 valmistuvasta laajennuksesta. Tästä olikin sitten mukava jokaisen omaan tahtiin käppäillä kohti junaa ja lähteä kotia kohti.

Kiitoksia vielä kertaalleen vieraillemme oikein mukavasta reissusta. Toivottavasti teillä oli vähintään yhtä kivaa kuin meillä isännillä ja emännillä.

Terkuin,

Jenniina Palmu

myyntipäällikkö
Seinäjoki Congress Oy

Takaisin uutisiin

Parasta palvelua

Ota yhteyttä. Järjestetään yhdessä unohtumaton tapahtuma Seinäjoella. Palvelumme on maksutonta!